Sipping Malt Whisky 微醺之醉 威士忌

Pages Menu
RssFacebook
Categories Menu

Posted by on 08/2/2014

界乎船街與法蘭西的男人浪漫-余市10年【客席酒評人- 奧當】

法式焦糖燉蛋(creme brulee)係一款經典既法式甜品。早年前係灣仔船街La Bon’s cafe既creme brulee,同Tony Wong 既chocolate truffle, Mimosa既拿破侖, 甜嫂既龍眼冰,都並列係我最喜愛既甜品裡面。

蛋黃加忌廉既豐滿口感,裡面一點點的香草籽,冷卻後洒上白糖,再焗/燒成焦糖。外熱內冷,外脆內軟既口感加上焦糖香草香味。相信一個好既creme brulee,會係好多人既至愛,亦係我第一款愛上既西式甜品。

source: sharonsantoni.com

source: sharonsantoni.com

大家無睇錯,呢篇真係一篇酒評。終於入正題,今次要講既係余市10年。余市應該係最廣受香港人認識既日本威,標準酒係香港既賣價都比一般蘇格蘭貴一大截。所以買日本威,最化算就係日本機場免稅店入貨!余市係機場免稅賣既有12,15,20呢3個年份。余市10年就要出去街買含稅版先有喇~~

余市係我最喜歡既蒸餾所之一,已經試過多個年份既標準酒,對呢間蒸餾所既風格都略算了解,輕泥煤風格,溫柔而平易近人。比起某D重口味酒種,的確更容易俘虜大眾飲家既舌頭。

Yoichi 10 Back

Yoichi 10 Back

Yoichi 10 front

Yoichi 10 front

氣味: 拖肥,焦糖,忌廉, 乾木, 香橙軟糖
口味: 油潤,full body,  蜜糖, 焦糖, 奶油, 香草,creme brulee , 黑松露
餘韻: 中短, 奶油忌廉, 焦糖, 香草, 拖肥

總結: 酒體油潤順喉,略甜,焦糖拖肥香氣,就如第一口creme brulee 的脆焦糖。在口中散發著雲呢拿香味,full body如忌廉一般,柔滑細嫩。焦糖雲呢拿,再以香甜征服味蕾,帶來creme brulee般法式浪漫感覺。溫柔的泥煤,再於口腔散發,從土地裡孕育出淡淡松露。也許松露也常入饌於法式甜品吧。經由蘇格蘭傳入,日本發酵的余市,竟然可以帶出法式甜蜜,我也是飲了過半支,才經歷到的體會。

香草奶油的豐盈餘韻,稍作停留,但再沒有太多變化。如不太喜歡吃甜品的男士,creme brulee可能會令人覺得有點油膩。整體而言,香味偏向香草等香料味道,泥煤稍作點綴,沒有太多的層次變化。但味道非常討好。或許在餘韻中,加一點檸檬皮,可減低油膩感。但平衡不是絕對的,性格亦沒有客觀的好壞,孔子曰:"誰曾拿著你講笑話你用處真的太少,可想過你那弱點就是我剛剛想要"。余市10年,以日本本土門市價計算,絕對是上等之作。

1 Comment

  1. 寫得很好啊,融入生活飲食。

Post a Reply

你的電子郵件位址並不會被公開。 必要欄位標記為 *